tisdag, 13 mars, 2012


http://svtplay.se/v/2740938/gomorron_sverige/bokrecensioner_i_karlekens_tecken

Magnus Utvik gillar inte titeln eller omslaget (och jag är jätteförtjust i båda, haha) men han gillar innehållet och ger det en fyra, hurra! Tack för det! Alltså, det här är ju helt galet!

Trångt i skallen de här dagarna. Jag planerar för min lilla bokreleasefest på torsdag och försöker hålla koll på vilka som kommer, samtidigt som jag försöker lära mig en scen till en audition på fredag för en teatergrej, och förbereda nästa omgång av en serie jag regisserar ute på dubbstudion. Och egentligen är det enda jag verkligen vill syssla med att gjuta lite betong. Antar att det är hjärnans sätt att tilta.

Det här är ett ljusstake-experiment. Om den blir bra kommer ni säkert att få se den. Om den inte blir bra glömmer ni bara av alltihop, okej? Okej.

http://blogg.aftonbladet.se/cissi/2012/03/ny-bok-tva-sidor-av-otrohet

Tjihoo, nu känner jag hur det spritter i mina lurviga igen!

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

Gör sällskap med 28 andra följare