Jag sticker till London i några dagar i morgon bitti. Jag kör en kombinerad födelsedagsresa och distraktionsresa, eftersom senaste budet från banken är den glada bankkvinnerösten som säger jag har lämnat över dina papper till bolåneavdelningen, men de kommer inte med något besked förrän på måndag. Jag har mycket svårt att se att det skulle vara några problem att bevilja detta, men kan som sagt inte lämna slutgiltigt besked förrän måndag.

Fram till måndag ska jag alltså befinna mig i London i stället för bitande på naglarna i Stockholm, och varför inte. För blir sommarhuset verklighet är det nog slutrest på ett tag framöver, och vet ni vad? Det är alldeles, alldeles underbart om det blir så!

So, my sweet ones, have a nice week-end, ’cause I certainly will. See you next week, and by then I’ll officially be one year older. Cheers, love!