Då var det dragningsdags. Jag skrev ner de 24 deltagarna på varsin lapp, vek dem på mitten och tog fram finskålen.

finskålen

Sen blandade jag noga. (Och blundade efter att jag hade fotat.)

blanda

Och sen drog jag fyra stycken, blundande, under stort allvar. Och vinnarna blev:

vinnarna!

Trumvirvel! Hurra! Elise T, Anna K, Maja Gräddnos och Annelie! Om ni skickar mig era adresser på mailen uppe till höger på sidan, så kommer en bok i brevlådan alldeles snart. (Och Anna, förlåt att det ser ut som att det står Arnna K på lappen. Jag var så exalterad under hela lottdragningen att handen med pennan levde sitt eget liv. Så går det ibland.) Tack alla andra som var med och lekte! Jag är så glad att ni vill läsa boken. (Och för er som bor utomlands, om ni vill köpa den så maila mig ni också, så löser vi det!)