8b0541269ea811e2b95c22000a1fb82f_7

Jag har oljat balkonggolvet. Iklädd t-shirt. (Ja, jag hade förstås kläder på underkroppen också, jag gjorde inte en mänsklig Kalle Anka, men det var inte det som var poängen, poängen var t-shirt!) Katten satt med fladdrande näsborrar bakom och bredvid och ovanför. Solen värmde på riktigt där i den lilla vindskyddade grytan och jag har fått årets första fräknar.

Nu kommer den. Förändringen.

Igår hade jag en finfin kväll med mina två lika finfina kollegor och väninnor. Det var härligt. Ikväll ska jag till Låtsasbrorsan och bli bjuden på middag igen! Helt fantastiskt. Det blir gomiddag två kvällar i rad utan att jag har behövt laga den! Och imorgon är planen att fixa till ute på balkongen för att kunna sitta där i den här tidiga, varma solen de dagar den bjuds. Jag ska till IKEA och titta på utemöbler. Wish me luck.