Om ni har undrat. Ni minns kategorin Dr Suz? Inläggen som byggde på att jag tog även de mest abstrakta eller skumma eller kokobahia sökningarna från google som råkat hamna här på bloggen på allvar, och svarade på dem? Ja, den kategorin har ju hamnat en hel del i bakvattnet sedan länge. Men det har faktiskt inte något att göra med att min känsla för comedy har försvunnit eller att jag har tröttnat på doktorn. Det har att göra med att jag inte längre ser vad folk har sökt på, söktermerna är dolda (eller ”okända”, hmpf) om det är annat än verkliga namn eller platser och sånt. Vilket gör att själva förutsättningen för doktorn har förändrats drastiskt. Numera ser det alltså ut så här på statistiksidan:

döden för doktorn

Och det gör ju att loppet är kört. Doktorns tid är oåterkalleligen över. Utan frågor inga svar. Tryggve och hans pungbesvär är ett minne blott. För hur mycket känsla för comedy man än har är det tyvärr så att vad jag än kan hitta på för sköjj om Jan Stenmark så gör han det bättre själv. Så adjö, doktor Suz. Tack för den här tiden.