Mammas nya kök och badrum som är någon annans gamla kök och felköp står och väntar.

20140703_165521

Jag har dessutom pimpat en riktigt sunkig gammal awab-pall till oigenkännlighet, efter hård kamp och svarta nagelband. Kan vi inte bestämma att hård konstmaterial-heltäckningsmatta aldrig mer ska få finnas någonstans i världen?

10518047_271334366404997_2136956754_n

Och just nu bakar jag lakritsbrownies, för i morgon har Mellan sitt stora kalas. Jag har en känsla av att jag kommer att däcka totalt när det här är över och jag slappnar av.

Förresten, provfilmningen? Gick jättebra. Jag hade för en gångs skull så himla kul när jag provfilmade! Så hur det än går nu är jag glad och nöjd, för jag hade inte velat göra någonting på något annat sätt, och det är så skönt att känna. Med andra ord, inshallah. Håll tummarna för mig, vänner, för det här jobbet vore så väääääldigt kul att få.