Jo ser ni, nu har jag köpt en klänning. Den är härlig och jag känner mig fin i den. Igår tillbringade jag och Fotografen några timmar på NK (som jag i vanliga fall i princip aldrig handlar på) med att jag provade ditten och datten av olika designers. Via Diane von Furstenberg till Ida Sjöstedt till Karen Millen till Tiger så landade jag till slut på en klänning av BCBG Max Azria. Ett märke som jag aldrig har hört talas om, men det kostade en del per kvadratdecimeter tyg om man säger, även om det varken var den dyraste eller billigaste jag provade. Det var en förvånansvärt trevlig shoppingrunda, Fotografen är ett underbart smakråd som tycker att jag klär i rubb och stubb. Och det är skönt att vara klar med den biten, jag tycker verkligen att det är ganska tråkigt att handla kläder.

Men ser ni, jag tänker inte lägga upp någon bild på den, utan ni får vänta till själva bröllopsdagen. Lite måste man väl få hålla er på halster!