1. Hon blir sängliggande i några dagar med influensaliknande symptom och huvudvärk deluxe.
  2. Hon låter som ett dåligt fungerande avlopp i magen. Inklusive tvärstoppen, ja.
  3. Det som till slut kommer ut ur kroppen är att jämföras med blött hö. Och det svider.
  4. När hon tänker sig att försöka roa sig själv något med att se på lite Netflix känner inte datorns FaceID igen henne, utan påstår att ansiktet matchar Inge, vem fan nu det är.
  5. Det känns ändå liksom rimligt, Inge och alltihop.
  6. Kanske mest för att Fotografen pysslar om och köper nyponsoppa och säger ”nej, du rår inte för att du är allergisk” när jag säger ”usch, jag får ju ändå skylla mig själv”. Det är rätt fint att vi båda har rätt.

11311601_450498598462572_1987072067_n

Och ikväll är det sommarfest på mitt förlag, det blir kul! Om jag tänker riskera att äta något jag inte vet vad det innehåller? Hahaha! Haha. Ha. Nej. Jag kommer att käka innan och undvika alkohol, så har vi det sagt.

Jag återkommer strax starkare.