Här i sjukstugan har idag pga nästan feberfri firats med att dra vinnarna i tävlingen (efter att ha inlett med att skrubba vardagsrumsmattan på morgonen pga katt och bajsolycka i kombination). Allt har gått mycket pedagogiskt och rättvist till. Alla deltagare har fått sina namn skrivna på lappar och uppdelade i tre högar efter preferens. Inbunden bok, mp3 och odefinierad hög.

DSC00234

Sedan drog jag en vinnare ur varje hög. Och vinnarna blev som följer:

Inbunden bok:

DSC00236

mp3:

DSC00237

… och så bestämde jag mig för att det skulle bli en extrabok till den odefinierade högen, så:

DSC00238

dendärjenny, Martina och Sara! Mental konfetti! Hurra!

I spalten till höger finns en mailadress till mig, skriv och ge mig en adress att skicka till så kommer böcker alldeles snart i posten. Och Sara, du kan väl skriva om du vill ha en bok-bok eller ljudbok också?

Hurra hurra igen, pukor och fanfarer!

Nu ska jag återgå till att hosta lite och kolla om mattan har torkat.