img_20160817_155418

Jag är hon som klipper sitt eget hår, för det ser ändå aldrig jämnt ut när jag låter det självtorka, så vad spelar det för roll. Jag är hon som blir extremt trött och lättirriterad om jag inte får mat fort när jag är hungrig. Jag är hon som inte trivs med smink utan alltid glömmer bort när jag har det, kliar mig i ögonen och tänker visstfan ja. Jag är hon som gäspar jättestort utan att dölja det bakom handen. Jag är hon som stickar mössan själv. Jag är

kattmänniska tedrickare frankofil utmattad fyrtioåring ordförande händig känslig fru kreativ företagare kär cyklist bekväm plikttrogen älskad

Jag är stark och svag, pratglad och introvert, skrattig och gråtig, naiv och dominant.

Jag är hon som ser rakt på och åt sidan. Jag är tydlig. Jag är otydlig. Jag är min egen motsats.