Huvudvärk.

Jag var med på en workshop som jag själv har varit en av initiativtagarna till och som har planerats sedan förra året. Det var roligt och stimulerande. Stimulerande är tyvärr inget jag skulle rekommendera till någon som återhämtar sig från utbrändhet och har en ganska vacklande form. Dagen dessförinnan hade jag dessutom varit med på ett fackligt seminarium om kompetensintegration, som också var stimulerande.

Fan, jag måste akta mig för stimuli. Igår var jag helt manglad och bara låg i sängen resten av kvällen, orkade inte ens se på någon film eller så, kaputt helt enkelt.

Och imorse vaknade jag med huvudvärk. Så idag åkte maken och jag mycket mindre skridskor än vi hade planerat, och fikade och satt i solen mer. Huvudvärken är kvar, men den går att leva med. Imorgon är en ny dag.

img_20170225_152911_798